Detalii
- Clinici universitare:Da
- Tip spital: Public
- Categoria: Terțiar
- Acreditat: Da
- Departament medicină de urgență: Nu
- Ambulatoriu:Da
Fișa spitalului
Implică-te. Un spital mai bun depinde de tine
Scorul satisfacţiei pacientului
Indicatori | Valori Institutul de Cardiologie | Media pe raioane | Notă |
---|---|---|---|
Eficiență | |||
Eficiență spital | N/A | N/A | N/A |
Rată de utilizare a patului | N/A | N/A | N/A |
Durată medie de spitalizare (zile) | N/A | N/A | N/A |
Volum | |||
Număr de nașteri | N/A | N/A | N/A |
Număr de intervenții | N/A | N/A | N/A |
Productivitate | |||
Raport între nr. de intervenții și nr. de internări pe paturi acute | N/A | N/A | N/A |
Număr de intervenții per medic chirurg | N/A | N/A | N/A |
Eficacitate | |||
Rată cazuri nevalidate de Compania Națională de Asigurări în Medicină | N/A | N/A | N/A |
Notorietate | |||
Rată pacienților neasigurați tratați | N/A | N/A | N/A |
Utilizare | |||
Rată de investigații de diagnosticare per 100 pacienți | N/A | N/A | N/A |
Rată de colecistectomii laparoscopice per 100 colecistectomii | N/A | N/A | N/A |
Severitate | |||
Indice de complexitate a cazurilor | N/A | N/A | N/A |
Calitate | |||
Rată de complicații postoperatorii per 100 intervenții | N/A | N/A | N/A |
Rată de externări cu stări de sănătate neschimbate | N/A | N/A | N/A |
Letalitate spitalicescă prin pneumonie | N/A | N/A | N/A |
Letalitate spitalicească prin infarct miocardic acut / | N/A | N/A | N/A |
Ponderea medicilor cu categorie superioară (%) | N/A | N/A | N/A |
Indicatorii de eficienţă permit să înțelegem cât de eficient utilizează spitalul resursele disponibile. O rată mică de utilizare a paturilor indică că numărul acestora este prea mare şi nu corespunde necesităţilor reale. Cu cât mai puţine paturi sunt ocupate şi cu cât mai mult timp se află pacientul în spital, cu atât este mai joasă eficienţa spitalului.
Indicatorii de volum de activitate permit de a evalua atât nivelul de ocupare a personalului medical, cât şi calitatea activității acestuia. Cu cât mai puţine naşteri asistate şi cu cât mai puţine intervenţii chirurgicale realizate, cu atât mai rapid îşi pierde calificarea personalul medical.
Indicatori de productivitate oferă o oportunitate de a vedea direcția principală în activitatea spitalului, precum și de a evalua calitatea prestațiilor personalului medical, în special, ale chirurgilor. Probabilitatea complicaţiilor postoperatorii este mare acolo unde se operează mai rar şi mai puţin.
Indicatorii de eficacitate, stabiliți de Compania Naţională de Asigurări în Medicină indică în ce măsură serviciile prestate de către spital corespund clauzelor contractului semnat.
Indicatorii de notorietate indică ponderea pacienţilor fără poliţă de asigurare din numărul total de pacienţi tratați. Un număr mare de adresări ale pacienţilor neasiguraţi la spitalul respectiv vorbeşte despre renumele acestuia, adică, în mod indirect, confirmă calitatea înaltă a serviciilor prestate.
Indicatorii de utilizare a tehnologiilor medicale reflectă atât gradul de asigurare a spitalului cu aparate medicale şi cu specialiştii necesari pentru exploatarea acestora, cât şi calitatea serviciilor prestate. Calitatea are de suferit dacă în spital se efectuează puţine investigaţii diagnostice şi operaţii cu utilizarea tehnologiilor medicale moderne.
Indicatorii de severitate a maladiilor tratate. Cu cât mai mari sunt indicatorii respectivi, cu atât mai bine funcţionează spitalul, deoarece aceștia arată că tratamentul cazurilor mai complexe a fost realizat cu cheltuieli mai mici.
Indicatorii de calitate vorbesc despre calitatea serviciilor prestate şi activitatea personalului medical. Cu cât este mai mic numărul de complicaţii postoperaţionale, de pacienţi externaţi fără ameliorarea stării de sănătate, de decesuri în spital prin pneumonie şi prin infarct miocardic, cu atât mai bine activează personalul medical.
-
Cel mai de preț lucru în viață este sănătatea.Eu , Ciornii Raisa ,sunt norocoasă și fericită că am fost internată în Institutul de Cardiologie secția nr 2. Recunoștința mea nu are limite față de echipa intervenționala în frunte cu șeful secției ,medicul Abras Marcel ,asistenții Nuca Petru și Coșcodan Ana, în clipele mai puțin plăcute pentru mine . Mă închin în fața muncii Dvs. Vă mulțumesc pentru profesionalismul , atenția , dedicația, bunătatea și susținerea pe care mi-ați oferit-o. Mi-ați dăruit o nouă speranță, m-ați făcut să mă simt mai bine și mai încrezută în ziua de mâine . Munca Dumneavoastră este extrem de prețioasă. Dumneavoastră dăruiți oamenilor speranță și putere să treacă peste aceste momente dificile . Vă dorim să salvați cât mai multe vieți, să îmbunătățiți viața celor care apelează la dvs. să le aduceți lumină și speranță în sufletele lor. Datorită dumneavoastră,domnule Abras Marcel,un medic de excepție,și colegilor voștri,îndeosebi Nuca Petru, eu astăzi mă pot bucura de viață,cât și cei din jurul meu. Vă rugăm să practicați această meserie nobilă încă zeci de zeci de ani, să vă bucurați de o viață lungă și prosperă și să fiți mereu apreciat și respectat pentru ceea ce faceți, să fiți înconjurat de cei dragi și să aveți parte de bucurii și momente frumoase. Rog Administrația Institutului de Cardiologie să aducă la cunoștință tot colectivul instituției ,să aprecieze și să remunereze activitatea acestor persoane menționate ! O mulțumire am scris și la Ministerul Sănătății. Vă mulțumesc.
-
Buna seara! dorim o consultație la cardiolog și ecografie la inima după o intervenție chirurgicală de 2 luni
-
Domnul Abraș Marcel, on singur chirurg de la Dumnezeu și cu Dumnezeu în suflet. Mai mulți să fie așa medici adevărațți și cu suflet mare și grijuliu.Îi doresc multă multă sănătate și mulți ani înainte.
-
Bujor Ludmila, cea mai valoroasă asistentă din instituție, profesionistă dedicată, om minunat, pur și simplu -jos pălăria! ❤️
-
Eudochia Scerbu, profesionistă desăvârșită și minunată! 🌹🌹🌹
-
Tatiana Colesnic, asistentă superioară excelentă!
-
Ludmila Bujor, the best ❤️
-
Oprea Catalina ! Cea mai buna !
-
Extrem de recunoscatoare.
-
Institutie de exelenta.